zondag 26 mei 2013

Sims nieuws..

Heeeyy,

Sorry dat ik de laatste paar dagen er niet was.
Had druk met school,had een feest,en over 3 weken proefwerk week dus ja..in die week zal ik ook minder dingen zetten als normaal.

Maar de laatste paar dagen zijn er nog wat gebeurt dus hier allemaal op een rijtje voor jullie:

Uit de tweets van sims guru Sarah ,heb ik deze dingen opgemerkt:

*Kinderen die op een huisboot wonen en naar school moeten ,krijgen een watertaxi en als ze aan land komen ,gaan ze met de bus naar school. 
*De monster die aan de boden van de zee leeft is de KRAKEN.
*Er komt meer informatie over meerminnen deze weken. 

Live Broadcast 24|05|13 :

Ik heb het hellaas niet gezien,maar dankzij de www.simsnieuws.nl
Hebben hun wel wat informatie achtergelaten dus een korte samenvatting:

Rachel Franklin vertelde niet zo veel over de sims 4 (hellaas) ,maar stelde wel een nieuwe producer voor die nu ook voor de sims 4 werkt.

Voor de rest vertelde ze over Dragon Valley ,maar het is zo veel dat je gewoon de blog van www.simsnieuws.nl  moet checken ;)

Sims Eiland Paradise nieuws:

 


 photo huisparadiso_zps0e5eb5f2.jpg

 Dit is een Bachelor huis,waar een eenzame rijke bachelor wacht op de liefde. 

Hier ga ik zo me vrouwlijke sims aan kopelen hihi.









 photo screenex03_zps71bbf873.jpg

 Dit is de Bistro en Spa in de nieuwe uitbreiding! Het ziet er echt leuk en exotisch uit!












3 plaatjes van Eiland Paradise:
1ste plaatje:strand
2de plaatje: iemanden die zeilen
3de plaatje: Hotel / resort


en dit nog:
 





 photo Luxeeditie_zpsc17c23f4.png



Dit vonden een paar mensen op de Braziliaanse( site.
Ik zou het zo kopen als ik daar woonden, ik zou die sims 3 slippers zou graag willen hebben!!



Dit was het dan.. Nog 32 dagen wachten tot Eiland Paradise!!!!!


Byeee xo


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten