dinsdag 4 juni 2013

Sims 3 weekly news

       sims weekly news!

Kleine nieuws weetjes:

*Er stond dat de sims 4 op de E3 gaat komen is dus niet waar!

*een sims nieuws gebruiker mocht naar de speelsessie van de nieuwe uitbreiding: Sims 3 Eiland Paradise! Ze plaatsen daar elke dag nieuwe screen en die screens zal ik zeker weten plaatsen op de blog

*Op sims nieuws hebben ze ook veel meer informatie over de sims 3 Eiland Paradisse


Nieuws over Dragon Valley:

Dragon Valley is eindelijk uit! Na al dat lange wachten is het er. Ik heb het nog niet gekocht in de sims 3 store maar gaat het snel doen!

Er is in de sims 3 store ook weer een plek beschikbaar met premium materiaal: 

Een viool.

 
  Een het boogschutter opstakel.


De nieuwe locatie ziet er zo uit:

Ik vind het er heel leuk,middeleeuws en ouderwets uit zien met een gezellig sfeertje


Sims 3 Eiland Paradise:

Er is veel informatie bekend over zeemerminnen wat ik heel leuk vind!Want hhet eerste wat ik wil doen is zeemermin worden :D hier een paar weetjes:

*Zeemerminnen kunnen niet opgegeten worden door haaien en andere dieren (Hoop ook niet de kraken :|)

*Je kunt duikpakken aanpassen in CAS

*Zeemerminnen kunnen aan land komen en krijgen schubben benen maar ze moeten wel om de zoveel tijd in het water anders drogen ze uit!!

*Zeemerminnen kunnen kinderen krijgen ,als je sim bevalt kun je aan de huidskleur zin of het een zeemermin geen heeft of niet 

*Tieners kunnen gebruik maken van  resortdingen zoals waterskieen

* Er is een bluprint van hotel

*Je hebt net zoveel verdiepingen als een huis op een woonboot

*Je kunt op het land een huis hebben en een woonboot :) Je kunt onbeperkt kavels kopen dus een nieuwe toevoeging die ik heel erg leuk vind!!

*Strandwacht is het enigste nieuwe carriere maar het lijkt me een hele spannede carriere op leven en dood

*Er zijn geen hangmatten wat ik jammer vind ,want dat is ook heel exotisch

*Je kunt onderwater vissen vangen

 

Er zijn ook een paar nieuwe screens:

 
Afbeelding

Afbeelding 

 

 

 

 

 

 

  photo exotischeiland5_zpse0c6c60c.jpg

  


Dit was het dan weer 

Over 23 dagen is het dan zover .. ik kan niet wachten!! 

Laat een reactie achter wat jullie ervan vinden!!

Byeex

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten